Een goed logo ziet er op het eerste gezicht niet bijzonder uit, vaak is het de naam van het bedrijf of een afbeelding. Maar als het logo goed is ontworpen, dan zit er iets in verstopt wat je pas ziet als iemand het aan je laat zien.
Elke dag
De Zweedse ontwerper Daniel Carlmatz ging de uitdaging met zichzelf aan, om zoveel mogelijk van deze logo’s te maken. En als dat nog niet moeilijk genoeg was, moest hij er van zichzelf elke dag eentje maken, voor een jaar lang.
Woordgrapjes
Elk logo bestaan uit een woord, met daarin de betekenis van het woord in verstopt. Benieuwd naar hoe hij het heeft gedaan? Hieronder zie je alvast een aantal van zijn slimme woordlogo’s. Nog meer zien? Dat kan op zijn Instagram. Ondertussen heeft hij ook nog het hele alfabet een nieuw ontwerpje gegeven.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Meer logo’s? Lees ook 8 Logo’s die meer bieden dan je denkt.